اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

بهار 1387 - Majestymilitary
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که حاجت به مؤمن برد چنان است که حاجت خود به خدا برده و آن که آن را به کافر برد چنان است که از خدا شکایت کرده . [نهج البلاغه]
Majestymilitary
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • بسم الله الّرحمن الّرحیم

    گابریل کولکو ، مورخ مشهور رخدادهای نظامی آمریکایی،گفت: پرزیدنت بوش و معاونش دیک چنی در خاورمیانه دچار اشتباه بزرگی شده اند و حرکاتشان خارج از کنترل شده است.
    کولکو یکی ازسرمقاله نویسان و نویسندگان معروف روزنامه وال استریت ژورنال و ویکلی استاندارد و تاریخ نویس نظامی آمریکا است که دارای دکترا از دانشگاه پنسیلوانیا می باشد. او همچنین نویسنده دو کتاب «عصر جنگ ، تقابل آمریکا با جهان» و نیز «آناتومی جنگ» است.
    به گزارش سرویس بین الملل «جهان» وی در مصاحبه ای جنجالی با خبرنگار هفته نامه آلمانی اشپیگل فاش ساخت:« نظامیان آمریکایی در خاورمیانه به شدت تحت فشار هستند و درعراق و افغانستان زمین گیر شده اند. بودجه پنتاگون از نظر مالی به پایین ترین حد خود رسیده است که این خود مزید علت فشار برسیاست های نظامی آمریکا گردیده است و وضعیت آمریکا به حدی با بحران روبرو است که حمله به ایران برای آن غیر ممکن خواهد بود.علاوه بر اینکه تنها پشتوانه مالی و سلاح های مدرن شرط برنده شدن در جنگ نیست.»
    کولکو در ادامه افزوده است: «دیانا پریست خبرنگار واشنگتن پست که با بسیاری از سربازان آمریکایی مصاحبه کرده است ، از سرپیچی سربازان و خلبانان آمریکایی از انجام حمله نظامی و هر گونه ماموریت علیه ایران پرده برداشته است و چنانچه کاخ سفید چنین دستوری را صادر کند با مخالفت و سرپیچی شدید نظامیان مواجه خواهد شد. در مصاحبه ای هم که فرمانده نظامیان آمریکایی مستقر در ژاپن با خبرگزاری آسوشیتد پرس داشته ، وی تاکید کرده است که جنگ در عراق نیروهای آمریکایی را بشدت ضعیف کرده است و او پتانسیلی که برای جنگ احتمالی با چین لازم است را زیر سئوال برده است.»
    گابریل کولکو در جواب خبرنگار هفته نامه اشپیگل در مورد احتمال حمله به ایران تاکید کرد:« بنا بر بررسی های روزنامه های وال استریت ژورنال و فایننشال تایمز ، سقوط دلار، خارج شدن ارز سیال و مورد معامله در کشورهای حوزه خلیج فارس از داد ستد ، بحران اقتصادی که در حال حاضر گریبان آمریکا و اروپا را گرفته است، افزایش شدید قیمت نفت در صورت احتمال حمله به ایران که خود می تواند باعث یک بحران جهانی و بی نظمی اقتصادی شدیدی برای اقتصاد جهان ایجاد کند ، دلایل ضعف رهبران کاخ سفید برای اتخاذ یک تصمیم قاطع علیه ایران است. چون هر تصمیمی برای حمله به ایران بحران های موجود آمریکا را چندین برابر خواهد کرد.»
    وی در پاسخ به این سئوال که ممکن است بعضی کشورهای حوزه خلیج فارس از تضعیف شیعیان در ایران توسط آمریکا سود ببرند ، گفت:« ممکن است ظاهرا" چنین باشد ولی این کشور های به شدت وابسته به صادرات نفت خود هستند و برای صادرات نفت ، وضعیت صلح بسیار بسیار بهتر و امن تر از زمان جنگ است.»
    این تحلیل گر آمریکایی در پاسخ به اینکه واکنش احتمالی ایران به تحریکات آمریکا چه خواهد بود و آیا اینکه ایران توان ایستادن در مقابل آمریکا را دارد یا نه ، گفت: « ایران طی جنگ طاقت فرسای چند ساله با عراق با وجود امکانات کم و از دست دادن هزاران نیروی خود ، به خوب مقابله کرد و توانست با اقتدار کامل برنده جنگ شود. به غیر از این موضوع ، در صورت جنگ ایران با آمریکا ، تمامی صادرات نفت از خلیج فارس تقریباً به مخاطره خواهد افتاد. به علت حاکمیت ایران بر چندین جزیره در خلیج فارس و ایجاد لجستیک گسترده موشکی،حتی اگر آمریکا بتواند 90 درصد از این امکانات را نیز بر فرض مثال نابود بکند همان 10 درصد باقیمانده برای نابودی تمامی ناوگان آمریکا در خلیج فارس کافی خواهد بود. البته حمایت روسیه و ونزوئلا را نیز از ایران نمی توان بعید دانست.»
    خبرنگار اشپیگل نظر گابریل کولو را درباره طرح دیک چنی پرسید که دراین طرح چنین ابراز شده است که آمریکا اجازه دهد که اسرائیل به ایران حمله کند. و او پاسخ داد:
    « اسرائیل می تواند به عنوان یک فاکتور اعمال شود ولی فراموش نکنید چنانچه هواپیماهای اسرائیلی بخواهند به ایران حمله هوایی بکنند باید از آسمان سوریه و اردن عبور کنند که طبیعتاً با واکنش این دو کشور مواجه خواهند شد و تازه ایرانی ها هم اقدام به حمله متقابل و واکنشی متقابل به خاک اسرائیل خواهند کرد پس می ماند بمب باران موشکی ، چون ایران دارای مساحت بسیار زیاد خاکی است حمله موشکی هم چندان موثر نیست ولی در عوض اسرائیل دارای مساحت بسیار کم و محدوده ای کم وسعت می باشد و این به ضرر اسرائیل خواهد بود. بعلاوه اسرائیل در حال حاضر مناقشات زیادی با فلسطینیان دارد و در صورت بروز چنین جنگی ، خطر شورش فلسطینی ها و اعراب منطقه علیه اسرائیل بعید نیست. پس این ریسک بزرگی برای اسرائیل خواهد بود. بعلاوه پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه باعث افزایش قدرت آنها شده است که این موجب می شود اسرائیل از طرف مرزهای شمالی با لبنان نیز مورد تهدید قرار گیرد. خوب با این حال طرح چنی یک نوع دیوانگی محض و به دور از هر گونه عاقبت اندیشی است.»

    چه عجب یه آمریکایی عاقل و دانا هم پیدا شد.

    اللهم عجل الولیک الفرج ...انشاءالله...



    مجید ::: چهارشنبه 87/2/18::: ساعت 10:42 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    بسم الله الّرحمن الّرحیم
    اگر ایران مورد حمله نظامی آمریکا یا اسرائیل قرار بگیرد ، اولین پاسخ فوری ایران ، شلیک 600 موشک به سمت اهدافی در اسرائیل خواهد بود .

    به گزارش عصرایران (asriran.com) یک سایت خبری عرب زبان با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر 600 موشک ایرانی به سمت اسرائیل نشانه گیری شده است و این خبری است که مقامات ایرانی تمایل داشته اند از طریق واسطه های عربی و اروپایی در اختیار تل آویو قرار دهند .

    "الملف" افزود: ایران نه تنها تصمیم دارد در صورت حمله به خاکش دست به اقدام متقابل بزند بلکه تهدید کرده است که اگر هم پیمان منطقه ای اش ، سوریه، نیز مورد تهاجم قرار بگیرد ، موشک های شهاب 3 خود را شلیک خواهد کرد .
    این موشک ها با برد دستکم 1300 کیلومتر قادر هستند به راحتی تمام نقاط اسرائیل از جمله نیروگاه اتمی دیمونا را هدف قرار دهند .

    به نوشته این سایت، ایران در سال های اخیر شهاب 3 را پیشرفته تر کرده و دقت هدف گیری و قدرت تخریبی آن را تا حد قابل ملاحظه ای بالا برده و اکنون در حال کار بر روی پروژه شهاب 4 است ؛ هر چند که شایعاتی پرامون تکمیل شهاب 4 نیز منتشر شده است .

    این گزارش همچنین مدعی است یگان های موشکی ایران که از رهگذر تولید انبوه موشک در کشورشان ، بسیار غنی هستند ، بر روی هر پایگاه نظامی آمریکا در عراق ، 10 الی 15 موشک را تنظیم و آماده شلیک کرده اند .

    ایرانی ها بارها اعلام کرده اند بر خلاف حکومت صدام ، در برابر هر گونه حمله ای به کشورشان واکنش سریع و قاطعانه ای خواهند داشت و منتظر راه های بیهوده ای مانند مداخله سازمان های بین المللی نخواهند بود .

    عراق در ماجرای حمله نیروی هوایی اسرائیل 1981به نیروگاه اتمی اوسیراک در 18 کیلومتری بغداد که به تخریب این مجموعه هسته ای انجامید ، واکنشی نشان نداد .
    همچنین در جریان اشغال این کشور و سقوط حکومت صدام نیز مقاومتی از سوی ارتش عراق صورت نگرفت و مهجمان به سادگی توانستند ظرف 23 روز به بغدا برسند .

    الملف می نویسد: بر خلاف حکومت عراق ، نظامیان ایرانی به ویژه سپاه پاسداران ، اصرار دارند که اگر حمله ای علیه ایران صورت بگیرد ، باید به مهاجم و یاری دهندگان مهاجم تاخت . آنها اخیراً حتی در مقابل "تئوری حمله پیشدستانه آمریکا" از "تئوری دفاع پیشدستانه" سخن می گویند .

    بنا به گزارش "الملف" ، آمریکایی ها ، تهدید ایران به اقدام متقابل را جدی می گیرند و از آنجا که نتوانسته اند ارزیابی دقیق از توانایی واقعی نظامی ایران داشته باشند ، "بسیار محتاط" عمل می کنند ؛ این درحالی است که آنها پیش از حمله به عراق ، توانستند در قالب بازرسی های سازمان ملل از بی خطر بودن ارتش عراق اطمینان حاصل کنند و با خیال آسوده سربازان خود را به این کشور بفرستند ولی اقدام مشابه درباره ایران برای آنها در حکم "قماری با آینده مه آلوده" است زیرا بازرسی های جهانی که آمریکا در نظر داشت به کل مراکز نظامی ایران تعمیم دهد و در مواردی هم موفق شد ، با روی کار آمدن رئیس جمهور احمدی نژاد ، به تاسیسات هسته ای ایران محدود شد و روش آزموده شده در عراق درباره ایران متوقف ماند .

    اللهم عجل الولیک الفرج ...انشاءالله...



    مجید ::: چهارشنبه 87/2/18::: ساعت 10:42 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    بسم الله الرحمن الرحیم

    این نوشته می خواهد به پاسخ احتمالی ایران، به یک تهاجم نظامی احتمالی از سوی آمریکا و اسرائیل و یا مجموعهءبلوک غرب، بپردازد. این نوشته از آنرو عنوان (( پاسخ سیاه )) یافته است که به اعتقاد نگارنده ، این پاسخ ، جهان را حداقل برای یک دهه ، در پرده ای از سیاهی قرار خواهد داد !

    ...

    فرماندهان سپاه، در آخرین اظهارات خود اذعان داشتند که، طرحها و نقشه هائی را برای تهاجم به اسرائیل آماده کرده اند . آنها همچنین در پاسخ به ادعای کاخ سفید در مورد اینکه آمریکا گزینهء نظامی را بر روی میز دارد و آنرا کنار نگذاشته است ، گفته اند که: مانیز پاسخ خود را به این گزینه آماده کرده ایم .
    در اینجا، نگارنده می خواهد حدس بزند محتوای این پاسخ، چه چیز و یا چه چیزهائی می تواند باشد؟

    یکلحظه تصور کنید که مسئولین طراز اول جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی در اتاقی جمع شده اند تا استراتژی خود را در مورد نبرد نهائی با غرب تعیین کنند. بسیار طبیعی است که آنها بدانند ، این نبرد ، نبرد سرنوشت است. خیلی ساده ، یعنی اینکه پس از این نبرد عظیم ، اگر قرار بر شکست باشد ، نه اثری از جمهوری اسلامی و نه اثری از اسلام و نه اثری از گردانندگان این نظام ، باقی نخواهد ماند !

    با توجه به تصور فوق ، خواننده این نوشته ، به راحتی می تواند حدس بزند که استراتژی تعیین شده برای نبرد نهائی ، چه خواهد بود ؟ بله ! حدس شما درست است : اگر قرار است ما نباشیم ، دیگران نیز نباید باشند ! اگر قرار باشد ما به چاه سقوط کنیم ، یقه شما را هم خواهیم گرفت و با خود به ته چاه خواهیم برد !!!

    استراتژها و تحلیلگران نظامی ایران ، احتمالأ تمامی جنگها و عملیات نظامی آمریکا و اسرائیل را که پس از جنگ دوم جهانی تا به ا مروز بررسی کرده اند. آنها تاکتیک ها و روش های بکار گرفته شده را می دانند و بخصوص در مورد تجهیزات بکار گرفته شده در جنگهای بالکان ، افغانستان ، عراق و ... مطالعهء کافی کرده اند . آنها می دانند که همه توان نظامی غرب ، در یک چیز خلاصه می شود و آن تهاجم وسیع و عمیق ، در زمان کوتاه است ، بگونه ای که طرف مقابل ، مجال سازماندهی مجدد و دفاع را از دست بدهد .
    آنها حتی می دانند که در یک تاکتیک برتر نظامی، از کار انداختن دفاع الکترونیک و راداری ، مقدم بر هر چیز است !

    آنها می دانند که با آغاز بحران ، بر روی هیچکدام از گزینه های رسانه ای و ارتباطی ، نباید کوچکترین حسابی باز کنند .

    آنها می دانند که عملیات اصلی برای فروپاشی ، توسط گروهها و مزدوران از پیش آماده شده قومگرا صورت خواهد پذیرفت ! ...

    ... و خیلی چیزهای دیگر هست که رهبران نظامی ایران می دانند و احتمالأ در پاسخی که خواهند داد ، این عوامل را مد نظر خواهند داشت.

    اما در اینجا ما می خواهیم به پاسخ سیاه بپردازیم ، نه به دانسته های دو طرف نبرد از یکدیگر !
    چرا که در زمان حاضر ، رسانه های جهانی ، تقریبأ و یا تحقیقأ ، بطور کامل ، به تحلیل یکسویه آنچه غرب می خواهد انجام دهد می پردازند و در رابطه با پاسخ ایران ، سکوت می کنند !
    البته دلیل اصلی این سکوت ، روشن است ، آنها نمی خواهند مردم جهان از عواقب احتمالی عملیات نظامی و جنگ علیه ایران ، چیزی بدانند ، چرا که عملیات نظامی در سکوت ، قطعأ ابعاد و حجم فاجعه را می پوشاند !

    پاسخ سیاه :

    احتمالا با آغازنبرد، بصورت خودکار ، رهبری سیاسی و علنی جمهوری اسلامی ، موقتا از تصمیم گیریهای کشوری کنار گذاشته شده و همه چیز به دولت سایه ( دولت نظامی ) که از مدتها قبل آماده و وظایف آن تعیین شده است ، منتقل می شود . بنابر این نابودی احتمالی این رهبری ، در عملیات آغازین و پس از آن ، تأثیری در هدایت نبرد و کشور نخواهد داشت !

    2- به احتمال قوی ، با تقسیم کاری که صورت پذیرفته است ، دفاع در حوزهء مرزهای کشوری، به ارتش و بسیج، و دفاع و تهاجم متقابل در حوزه خارج از مرزها و در سطح جهان ، بعهده سپاه پاسداران و نیروهای ضد اطلاعات سپاه و ارتش سوم ! ( هسته های عملیاتی سپاه در اروپا و امریکا ) ، گذاشته شده است.

    3- همزمان با آغاز نبرد ، بر خلاف تمامی نبردهای کلاسیک مابین کشورها که نیروهای نظامی از فرماندهی واحدی پیروی می کنند ، سه ارتش ایران ، بطور کامل ، در تصمیم و اجرا ، مستقل عمل خواهند کرد !

    4- کلیه عملیات پاسخ ، احتمالأ به دو مرحله تقسیم شده است . مرحلهء اول می تواند مرحلهء بازدارندگی و زمین گیر کردن و مرحلهء دوم مرحله انهدام نیروهای مهاجم باشد.

    5- با توجه به مسئله مدیریت مستقل جنگ توسط نیروهای مستقل ، می توان حدس زد یحتمل ، فرمان تقابل از جائی صادر نخواهد شد ، بلکه بصورت خودکار ، حداکثر چهل و پنج دقیقه پس از تهاجم دشمن ، همه نیروها در جبهه های مختلف ، بر نقطهء صفر ایستاده باشند !

    6- احتمالأ ایران اعلام خواهد کرد که پایتخت کشورهائی که پایگاه نظامی ( برای حمله به ایران ) در اختیار نیروهای غربی بگذارند ، مورد حمله قرار خواهد گرفت.

    7- به احتمال زیاد، طرح اشغال کویت ، امارات و بحرین ، آماده و پس از چهل و هشت ساعت از شروع جنگ به اجرا گذاشته خواهد شد . در اجرای مرحله دوم جنگ ، اشغال مراکز این کشورها ( در کنترل خلیج فارس ) از اهمیت حیاتی برخوردار است . نیروهای زمینی و ذخیره سپاه ، در این عملیات ، نقش اصلی را خواهند داشت .

    8- با آغاز مرحلهء بازدارندگی ، تلاش خواهد شد ارتباط نیروهای مهاجم با نیروهای پشتیبانی و تدارکات قطع شود.

    9- اهداف اولیه ( که نیروهای تهاجمی ایران ، بر آنها متمرکز خواهند شد ) احتمالا عبارتند از ناوهای هواپیما بر آمریکا، انگلیس و... در خلیج فارس و دریای عمان و اقیانوس هند ، مرکز فرماندهی نیروهای ناتو در افغانستان ، مراکز فرماندهی نیروهای آمریکائی و انگلیسی در عراق ، پایگاههای اتمی اسرائیل ، مراکز نظامی و انبارهای مهمات و فرودگاهها و تولید آب و برق و صنایع مهم اقتصادی اسرائیل و به احتمال قوی، نیروگاههای اتمی متحدین آمریکا تا شعاع دو هزار کیلومتر، که انتظار می رود از هم اکنون، توسط موشکهای شهاب سه ، هدف گیری شده باشند !!!

    10- به احتمال زیاد ، با آغاز تهاجم ایران به نیروهای غربی و اسرائیل ، چهار جبهه جنگ سوریه ، لبنان ، عراق و افغانستان ، گشوده خواهد شد و نیروهای طرفدار ایران ، بمثابه نیروی زمینی سپاه ، وارد عمل خواهند شد. احتمالأ ورود نیروهای حزب الله لبنان ، حماس و ... به خاک اسرائیل در این طرح پیش بینی شده است !

    11- می توان پیش بینی کرد که ایران ، تمامی توان نظامی خود را بر روی مراکز اصلی تغذیه تسلیحاتی دشمن متمرکز کند و در این راستا ، کافی است که یکلحظه بیاندیشید ، پس از انهدام ناوهای آمریکائی و متحدانش ، توسط هواپیماهای انتحاری و موشکهای زیرسطحی و سطح به سطح و... ، چه آتش عظیمی خلیج فارس را در بر خواهد گرفت . آنگونه که شاید صدور نفت ، حداقل برای دهسال، از تنگه هرمز ، منتفی خواهد شد. اسرائیل نیز ، پس از انهدام مراکز اتمی آن ، قطعا دیگر حرفی برای گفتن نخواهد داشت و یحتمل ، تبدیل به، تنها، یک خاطرهء شیرین ! برای غرب خواهد شد !!

    12- به احتمال زیاد، هواپیماهای تهاجمی ، به بمباران همزمان چاهها و مراکز صدور نفت و همچنین پالایشگاههای شش کشور شورای همکاری خلیج فارس خواهند پرداخت و تلاش خواهند کرد که این مراکز را بطور کامل منهدم و از کار بیندازند . کشتیهای نفتکش این کشورها نیز ، در محدوده خلیج فارس ، تنگه هرمز و دریای عمان ، مورد حمله نیروهای ویژه نیروی دریائی سپاه قرار خواهند گرفت. این عملیات ، احتمالا در بیست و چهار ساعت آغاز جنگ ، پایان خواهد پذیرفت.

    13- احتمالا ماموریت نابودی نیروهای آمریکائی و انگلیسی در عراق ، بعهده القاعده و طالبان و داوطلبان پاکستانی ( که با آغاز جنگ، مرزهای ایران ، برای عبور ، به روی آنان گشوده خواهد بود ) گذاشته خواهد شد .
    در این زمینه ، شیعیان عراقی بنا به فتوای مراجع تقلید ایران ، با این گروهها ، همکاری خواهند کرد.

    14- ارتش سوم ایران ( نیروهای ویژه ایران در اروپا و آمریکا ) ، احتمالأ همزمان با آغاز عملیات سپاه علیه نیروهای متجاوز ، ماموریت انهدام منابع انرژی ، برق ، آب ، صنایع مادر و فرودگاهها، پلها، راهها، و ... را در کشورهای شرکت کننده در تجاوز ، به اجرا خواهند گذاشت . به احتمال قوی ، مراکز تولید تسلیحات شیمیائی و میکربی و اتمی غرب ، اهداف اصلی در این عملیات خواهند بود !

    15- در حوزهء داخل کشور، به احتمال زیاد ، دفاع از مرزها و مناطق بین شهری را ارتش بعهده خواهد داشت و دفاع از شهرها و مناطق مسکونی را سه میلیون نیروی ذخیره سپاه پاسداران بعهده خواهند گرفت .
    یک میلیون از نیروی ذخیره بسیج نیز ، بعنوان نیروهای پشتیبانی سپاه ، در صورت نیاز ، بکار گرفته خواهند شد. نیروی اخیر ، به احتمال زیاد،جایگزین نیروهای مهاجم به کویت ، امارات و بحرین خواهند شد.

    16- تمامی عملیات ضد حمله ایران، در حوزه های برون مرزی ، احتمالأ حداکثر در طی ده روز به اتمام خواهد رسید. پس از این عملیات ، کل خاور میانه باید از حضور نیروهای متجاوز پاکسازی شده باشد.

    17- به احتمال زیاد ، با آغاز جنگ ، ایران از کلیه پیمانهای بین المللی خارج و در اسرع وقت به تولید انبوه و گسترده سلاحهای اتمی ، شیمیائی و میکروبی اقدام خواهد کرد.

    18- احتمالأ در صورت استفاده نیروهای متجاوز از سلاح اتمی ، سپاه وظیفه خواهند داشت پایتختهای اروپائی را مورد حمله میکربی قرار دهد !

    شاید خوانندهء این نوشته تصور کند ، تمامی این حرفها یک خیالپردازی بلند پروازانه است، اما این حقیقتی است که: اگر قرار بر وقوع یک جنگ تمام عیار بین ایران و غرب باشد ، غربی ها باید بدانند که اگر قرار به از بین رفتن ایران باشد ایرانیلن دایای برای وجود آنها نمیبینند!و دلشان به حال ایشان ودولتها و ملتهای غربی، نمی سوزد !

    غربی ها باید بدانند که  در نبرد احتمالی ، ملت ایران ،ا پشت سر جمهوری اسلامی خواهد ایستاد ! دلیل آنهم ساده است ، چرا که در تهاجم غرب ، این ملت ایران و هستی آن و آرمانهای آن است که مورد تجاوز قرار خواهد گرفت ، پس بسیار طبیعی است که همراه و همگام با نیروهای حاکم، در دفاع از کیان و هستی خویش ، به مقابله برخیزد !!!

    اللهم عجل الولیک الفرج ...انشاءالله...



    مجید ::: چهارشنبه 87/2/18::: ساعت 10:41 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3   4   5      
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 3
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :47937

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    Majestymilitary
    مجید
    بسم الله الرحمن الرحیم سلام نام این وبلاگ از دو کلمه Majesty به معنای- بزرگی عظمت وشان واقتدار، برتری-و Military به معنای -نظامی، سربازی، نظام، جنگی، ارتش، ارتشی-تشکیل شده است و در مجموع این دو مفهوم نظامی والا و ولایی میباشد که از جنسی متفاوت از سایر ارتش ها است و منظور آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران وبه تبع آن بسیج میباشد. این وبلاگ حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بسیج و حزب الله لبنان اعلام میدارد. اللهم عجل ولیک الفرج ... انشاءالله... ---------------------------------------- بسم الله الرحمن الرحیم در باره ی من یه بنده خدا که اگه خدا قبول کنه اسمش بچه بسیجیه. دانشجوی رشته ی عمرانه. حالا چهار تا کار فرهنگی هم بلده ... که چی ... نوکر همه دوستداران ایران اسلامیه ... سیاسی نیست(از احزاب و دارو دستشون خوشش نمیاد-دل هر کدومشون به حرفای خودشون خوشه- این حرف من نیست آیه ی قرآنه)... به قول معروف فقط از سیدعلی حساب میبره(و البتا عاشق سپاه وبه تبعش بسیج وحزب الله لبنان) ... دشمنای ملت ومذهب رو رو سیاه میکنه انشاء الله ... اگه این وبلاگ کمکتون کرد ثوابش مال امااگه خوشتون نیومدبخشش از شما ....حتما برین به قسمت آرشیو شده ها ... و وابسته به هیچ نهاد و ارگانی نیست...!همین اللهم عجل الولیک الفرج... انشاءالله

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    Majestymilitary

    >>لینک دوستان<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<